Veelgestelde vragen
We streven ernaar om bestellingen snel te verwerken en te verzenden, binnen 24-48 uur na het plaatsen van de bestelling.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met volginformatie. Wanneer je de e-mail met verzendgegevens ontvangt, vind je gedetailleerde traceerinformatie zodat je de status van je bestelling kunt volgen.
Gebruik de verstrekte traceerinformatie om je pakket te volgen via onze Track & Trace-pagina.
We streven er altijd naar om je pakket met de beste vervoerder en service in Nederland te bezorgen. Alle informatie over levertijden en prijzen vind je op onze verzendpagina.
Retourzendingen worden zo snel mogelijk verwerkt, te beginnen met de verzending van je postkantoor naar een consolidatiecentrum en vervolgens naar ons magazijn voor inspectie.
Restituties worden uitbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode, wat meestal 7 werkdagen duurt.
Je ontvangt een e-mailbericht wanneer je retourzending is verwerkt en de restitutie is uitbetaald.
Wil je je aankoop ruilen of retourneren? Wij zijn er om je te helpen! Je hebt tot 30 dagen vanaf de leverdatum om je beslissing te nemen.
Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het betalen van douanerechten (invoerrechten of belastingen) bij ruilen.
Jij bent verantwoordelijk voor alle kosten en vergoedingen voor het retourneren van je bestelling. Zorg ervoor dat je het bewijs van verzending bewaart totdat je bestelling is teruggestuurd naar ons magazijn.
We kunnen geen problemen dekken als je geen track & trace-nummer of bewijs van verzending kunt overleggen,
zie voor meer informatie onze pagina met het retourbeleid.
Ruilen en retourneren gaat snel en gemakkelijk.
Als je wilt weten hoe je een artikel retourneert, ga dan naar onze retourpagina en volg de stappen die worden beschreven door ons klantenservice team.
Zie onze Contactpagina en Retourpagina voor meer informatie.
Ruilen is afhankelijk van de beschikbaarheid van het product. Als het artikel dat je wilt ruilen niet op voorraad is, zal onze klantenservice contact met je opnemen en vragen welk ander artikel je wilt ontvangen. Wij betalen de verzendkosten voor het nieuwe artikel.
Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.
Als je deze e-mail niet goed hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.
Als je een beschadigd of defect artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op voor assistentie. Ons team zal je verzoek beoordelen en de beste oplossing kiezen.
We bieden gratis verzending op alle bestellingen binnen het Nederland, zonder minimum bestelwaarde.
Snelle en verzekerde verzending zorgt ervoor dat je pakket snel en veilig aankomt.
Met onze expresverzendingopties krijgt je bestelling voorrang voor een snelle levering, terwijl een uitgebreide verzekeringsdekking je gemoedsrust geeft tegen verlies of beschadiging tijdens het transport.
Winkel met vertrouwen, wetende dat je goederen je snel en veilig zullen bereiken.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Wat is jullie retourbeleid?
Hoe retourneer ik een artikel?
Kan ik het artikel omruilen?
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is geleverd?
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland
Wat is versnelde en verzekerde verzending?